Znaczenie suplementacji dla zdrowia kości i stawów
Promocja jest efektywną odmianą zachęcenia nabywcy do zaciekawienia towarem, usługą albo logotypem. rozpowszechnianie i nakłanianie do zwrócenia uwagi na konkretny wyrób to reklama. ma być ona skierowana tylko na interesy określonej firmy – wypróbuj ANCHOR. to znaczy, że tworząc, a następnie wyświetlając krótki film reklamowy, można tylko zachwalać, namawiać i przedstawiać towar własnej marki, nie porównując z tym samym towarem innego wykonawcy. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zabroniona. nie można prezentować marki rywalizującej w swojej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy tylko o niej nadmienić, czy również, co jest nie etyczne oczernić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej firmę bądź jej produkt. wolno natomiast użyć sformułowania o nie zrównaniu własnego tworu odniesieniu do pozostałych, bez podania rzeczowych konkurentów. Łatwiej to tłumacząc,wolno o swoim wyrobie twierdzić czy wypisywać, że jest on jedyny w swoim rodzaju na rynku, że jest numerem wiodącym, że tylko ów wyrób spełni oczekiwania klienta. nie wolno tutaj uciekać odprawdy, lecz właśnie ta forma jest legalna.